Sunday, July 8, 2007

Strainii nu poarta nimic pe dedesubt

E filmul "Legaturi riscante" - Antena 1, ora crimei: 22.50. Film care mi-a facut o impresie speciala cand eram in clasa a 8-a si am fost la cinema sa-l vad. El se numeste de fapt "Never Talk to Strangers".

Asa... si ma uit eu cu un ochi, sa vad care e treaba.

Dialog:
"You smell incredible"
"I'm not wearing anything"
"I wish".

Traducere:
"Mirosi incredibil"
"Nu port nimic pe dedesubt"
"As vrea eu...".


Nu s-a terminat inca filmul, dar o sa ma uit si o sa pun un later edit cu numele criminalului. Mai omule, unde ai vazut tu "pe dedesubt"?? Uneori lucrurile chiar nu trebuie interpretate, ci doar traduse. UNEORI. Te-ai gandit mataluta sa anticipezi gluma, si ai stricat-o... Tocmai asta era : double meaning-ul ala, care trebuia lasat ASA.

Revin cu distributia.


Later edit: daamn, am ratat la mustata. Am apucat doar sa vad ca era o "Ana Maria".

1 comment:

runbaby said...

si anamaria ii va ramane numele ;)