Tuesday, January 12, 2010

Anglia, Anglia

Fiecare dintre noi isi doreste sa stie care este cea mai buna dieta. Dar, pana sa afle, multi dintre noi devin proprii lor cobai, lucru neacceptat de expertii in nutritie.

Dar, nu mai este cazul sa apelati la asa ceva in incercarea de a afla raspunsul. Un studiu publicat in Jurnalul Noii Anglii de Medicina compara trei diete célèbre(dieta medieteraneeana, dieta saraca in calorii si dieta saraca in carbohidrati) in incercarea de a afla care este cea mai eficienta dintre ele.

De aici.

9 comments:

diddle said...

SQL ERROR [ mysqli ]

Too many connections [1040]

of, mor.

Unknown said...

Care e deci problema?

runbaby said...

Jurnalul Noii Anglii de Medicina? Come on :). New England Journal of Medicine fie nu se traduce, fie se gaseste o formula care sa sune a romana, nu a romana SF (si asta include si topica).

PhenoBarbieDoll said...

dragul meu jurnal,

azi am gasit cea mai tare dieta!

cu drag, noua anglie

Unknown said...

http://ziuaveche.ro/societate/numai-pentru-femei/1563-ce-mananci-cand-nu-te-vede-nimeni

Maria Magdalena said...

Anglia, Anglia si eu am gasit o noua dieta foarte buna.

Georgiana Mirela said...

Si eu am gasit o super dieta, este foarte buna, dar trebuie neaparat sa te tii de ea si sa respecti regulile de acolo.

eroticmasaj said...

Uite aici o dieta:
Masaj Erotic Exotique

Unknown said...

Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro